Direktlänk till inlägg 5 mars 2012

Sista natten på jobbet...

Av Princess - 5 mars 2012 01:20

Gör min sista natt på ordinarie jobbet, i veckan startar jag på min omplacering till en mindre farlig avdelning eftersom jag är gravid. Inget som var självklart men som jag kämpat för och lyckats få igenom, känns himla skönt, skulle aldrig förlåta mig själv om något hände Sille i jobbet, aldrig.


Jag längtar efter att det ska bli sommar, att vår flytt ska vara klar och sille kommer! Flyttar 1a april, ska bli så skönt när det är över...är en del att fixa med, både min och H:s lägenhet, litet hus som ska byggas till mina katter (som H blivit super allergisk mot) så jag kan ha kvar dom och massa annat som behöver göras i huset.


H skickade så söta sms i natt... fan vad jag saknar honom. Och ikväll lyckades jag att inte bli vrål sur (fast det var nära) när han inte riktigt hade tid för mig för han skulle visa upp sin bil för någon kompis... stort för mig som sen jag blev gravid har jävligt svårt att välja mina fighter, eller jo det gör jag, jag väljer alla och finns det inget att bråka om så hittar jag på något... lite har han fått utstå H och värre blir det säkert... =)

Men jag älskar honom... det gör jag!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Princess - 12 april 2012 23:20

Gravid i vecka 23, helt ofattbart, jag som kanske aldrig skulle ha barn. Men hon är efterlängtad den lilla i magen av både H och mig. Är så himla lycklig, H har flyttat hit, vi har köpt en liten koja och livet känns så där självklart enkelt och all...

Av Princess - 5 mars 2012 01:20

Gör min sista natt på ordinarie jobbet, i veckan startar jag på min omplacering till en mindre farlig avdelning eftersom jag är gravid. Inget som var självklart men som jag kämpat för och lyckats få igenom, känns himla skönt, skulle aldrig förlåta mi...

Av Princess - 4 mars 2012 01:17

Senaste inlägget behandlade min extrema pms... som visade sig vara något helt annat. Jag är gravid! Satt och fikade med en kompis och berättade om min pms och skulle efter det åka hem till baby...på vägen åkte jag till apoteket och köpte ett grav.tes...

Av Princess - 6 december 2011 01:54

Jag är kär, tokigt och galet kär. Han är fin och bra på alla sätt och vis. Så bra att supersingeln Lisa inte längre är supersingel och till och med kan tänka sig en flytt till denna pojkes hemstad... Oh My... vad weird det känns, men nu är jag så gal...

Av Princess - 23 juni 2011 00:01

Ska bara skriva av mig lite... nästan en månad sen sist, uthållighet har så att säga aldrig varit min grej. Det som hänt sen sist är egentligen inte mycket, haft en del att göra på jobbet...fick inte FM jobbet på FS23 och de tyckte jag skulle söka no...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards