Alla inlägg under juni 2011

Av Princess - 23 juni 2011 00:01

Ska bara skriva av mig lite... nästan en månad sen sist, uthållighet har så att säga aldrig varit min grej. Det som hänt sen sist är egentligen inte mycket, haft en del att göra på jobbet...fick inte FM jobbet på FS23 och de tyckte jag skulle söka nordic battle group nästa gång alternativt bli ambulans syrra eller iva syrra typ...


Tittar på hus titt som tätt, hittat drömhuset och förlorat det lika fort.

Längtar efter semester och lever på glada minnen från partyhelger med Elin och sajvan... BugRun var en hit verkligen =) Sköna bussiga typer i Oskarshamnsmaffian som regerade med fetaste campen och mest välbesökta också skulle jag tro!

Träffade en liten stjärna också på BugRun, en mr H... en bra kille tror jag faktiskt, men jaaa hur fan gör man sen då? Har glömt hur man säger att man vill ses igen så där lite coolt utan att låta som att man planerar giftemål och barn... är nog bara mina egna hjärnspöken som speglar sig, för jag är livrädd att någon ska tro att den kan äga mig... man kan inte äga en annan människa. Däremot kan man i samförstånd, av kärlek och respekt välja att finnas vid varandras sida...men det är en annan sak, en helt annan sak...för där spelar makt ingen roll. Usch, hatar jävla lekar, spel och makt när man ska börja dejta nån... alltså nu har jag lämnat ämnet fining på BugRun och pratar mer generellt...av erfarenhet x antal år tillbaka. Varför ska det vara så jävla svårt för?? Svårt att veta vad man vill, vad man känner, vad han vill, vad han känner, vad han menar, vad jag menar, vad som borde gjorts och borde sagts... sånt jävla ältande varenda gång jag träffar någon att jag spyr på mig själv... för varför ska det vara så jävla svårt??? MEN... kanske sitter jag själv inne med lite svar, de gångerna det inte varit svårt utan lätt...det är också de gångerna blixten har slagit ned och jag har blivit kär... kanske, bara kanske...är jag en sån som inte kan låta kärlek växa fram...kanske måste jag knockas innan jag börjar söka efter svar... kanske...


Tillbaka till BugRun (det där var bara en kort parantes)... bussen vägrar redan i vimmerby...ordnar till sig. Kommer fram, köar, parkerar...dricker cider och andas in den mysig bugrun känslan =) en häääääärlig dag och kväll!!! Likaså lördag, lite seg...besök av elin och emelie, massa fest...liveband... mys och trevligt snack. Jag vill tillbaka!!! Maffian är så jävla gött gäng... så jävla gött!!! Love!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards