Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

Lite funderingar

Av Princess - 25 maj 2011 20:52

Okej, om vi säger såhär... jag tränar så in i helvete, jämfört med innan... idag blev bara ett enkelpass med bröst och sen 30 min crosstrainer och 30 min cykel...men ändå, det är sammanlagt 1,5 timmes mer träning än tidigare.

Glöm att jag är svampig... muhaha... ett ex petade mig på skinkan (efter att vi gjort slut och jag hade gått ner rätt mkt i vikt) och sa "vad svampig du är"... komplimang???? EEEEHENEEEEEEEJ!!!! Men diggar kommentaren, önskar jag sagt det själv =) Är nu iaf inte svampig... och har (tråkigt nog) inte gått ner mer än ett par kilo...


Skickade in ansökan till FM idag, chefen stöttar mig så jag hoppas hoppas hoppas =)


Imorgon blir det jobb, lite träning också. Fredag ledig så träna träna träna...lördag träna och dra till Linkan, blir lönehelg på Harrys, BK, Riva... he he he... fortfarande inte bestämt mig om jag ska festa, får ångest när jag tänker på att förstöra den här veckans träning med alkohol och fyllekäk... hmmmm... men å andra sidan så har ju veckan 7 dagar och om jag syndar 1 så va fan...


Nu kvalitets tv... greys anatomy ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Princess - 12 april 2012 23:20

Gravid i vecka 23, helt ofattbart, jag som kanske aldrig skulle ha barn. Men hon är efterlängtad den lilla i magen av både H och mig. Är så himla lycklig, H har flyttat hit, vi har köpt en liten koja och livet känns så där självklart enkelt och all...

Av Princess - 5 mars 2012 01:20

Gör min sista natt på ordinarie jobbet, i veckan startar jag på min omplacering till en mindre farlig avdelning eftersom jag är gravid. Inget som var självklart men som jag kämpat för och lyckats få igenom, känns himla skönt, skulle aldrig förlåta mi...

Av Princess - 5 mars 2012 01:20

Gör min sista natt på ordinarie jobbet, i veckan startar jag på min omplacering till en mindre farlig avdelning eftersom jag är gravid. Inget som var självklart men som jag kämpat för och lyckats få igenom, känns himla skönt, skulle aldrig förlåta mi...

Av Princess - 4 mars 2012 01:17

Senaste inlägget behandlade min extrema pms... som visade sig vara något helt annat. Jag är gravid! Satt och fikade med en kompis och berättade om min pms och skulle efter det åka hem till baby...på vägen åkte jag till apoteket och köpte ett grav.tes...

Av Princess - 6 december 2011 01:54

Jag är kär, tokigt och galet kär. Han är fin och bra på alla sätt och vis. Så bra att supersingeln Lisa inte längre är supersingel och till och med kan tänka sig en flytt till denna pojkes hemstad... Oh My... vad weird det känns, men nu är jag så gal...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards