Direktlänk till inlägg 20 maj 2011

Ljuva fredag =)

Av Princess - 20 maj 2011 19:21

Stämplade ut 07:00 imorse efter en lugn natt men med mycket spring... hem och sova, trodde någon skämtade me dmig när väckarklockan ringde kl 12... fuck fuck fuck... somnade om och kl 14 kunde jag äntligen dra mig ur sängen...mycket motvilligt, men var ju tvungen.

Har inte gjort någor speciellt idag, fixat linser, bolaget, handlat, tvättat bilen, städat....ja bara trååååk saker, men ändå sköna en sån här dag då man är slö och seg.

 Kvällen ska bjuda på mat och tv... så svensson, underbart!!!!

Slacker life =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Princess - 12 april 2012 23:20

Gravid i vecka 23, helt ofattbart, jag som kanske aldrig skulle ha barn. Men hon är efterlängtad den lilla i magen av både H och mig. Är så himla lycklig, H har flyttat hit, vi har köpt en liten koja och livet känns så där självklart enkelt och all...

Av Princess - 5 mars 2012 01:20

Gör min sista natt på ordinarie jobbet, i veckan startar jag på min omplacering till en mindre farlig avdelning eftersom jag är gravid. Inget som var självklart men som jag kämpat för och lyckats få igenom, känns himla skönt, skulle aldrig förlåta mi...

Av Princess - 5 mars 2012 01:20

Gör min sista natt på ordinarie jobbet, i veckan startar jag på min omplacering till en mindre farlig avdelning eftersom jag är gravid. Inget som var självklart men som jag kämpat för och lyckats få igenom, känns himla skönt, skulle aldrig förlåta mi...

Av Princess - 4 mars 2012 01:17

Senaste inlägget behandlade min extrema pms... som visade sig vara något helt annat. Jag är gravid! Satt och fikade med en kompis och berättade om min pms och skulle efter det åka hem till baby...på vägen åkte jag till apoteket och köpte ett grav.tes...

Av Princess - 6 december 2011 01:54

Jag är kär, tokigt och galet kär. Han är fin och bra på alla sätt och vis. Så bra att supersingeln Lisa inte längre är supersingel och till och med kan tänka sig en flytt till denna pojkes hemstad... Oh My... vad weird det känns, men nu är jag så gal...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards