Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

Älskar att retas...

Av Princess - 16 maj 2011 16:12

Känner att jag har lyckats när jag fick hela helglaget att säga till min kompis att han blivit tunn. HeHe... här spenderar grabben timme efter timme på gymmet, har omvandlat fett till muskler och börjar faktiskt se riktigt biffig ut...och gissa om han blev knäckt av att kallas tunnis. Det hela började för någon månad sen när jag av misstag formulerade en komplimang jävligt klantigt...jag ville ha sagt att han blivit musklad istället för fet, men råkade använda ordet tunn istället...icke uppskattat...så nu måste detta uttnyttjas *he he*...


Förresten så berättade en av de andra grabbarna jag tränar med att han ringt till mitt förra jobb i fredags, för att fråga efter en kille som jobbar där. Lisa svarade (en annan inte jag) och han visste inte att det var en annan Lisa än jag så han började dryga sig som vanligt... startade med "Hej älskling"...och fortsatte med att han saknade mig och var lite sugen... tillslut fick han klarhet i att det var fel Lisa och blev så generad av detta att han inte ens förklarade att han trodde att han skoja med mig och att det var just bara på skoj....hahahahahha... så nu bara väntar jag på att det ska spridas sköna rykten om oss! Extra kul att det är på min farsas arbetsplats också =)

Men rykten ska man ju inte tro på, så hoppas att de flesta förstår att det bara är hitte på... ;) Men iofs det är väl aldrig fel att ligga med en kollega....muhahaha...


På onsdag är det dags att gå till studion och få lite färg på kroppen igen... tror det kommer bli awesome, och blir det inte det kommer jag låtsas att det är awesome för det sitter ju där det sitter sen =)


Men ikväll ska jag ta en lugn kväll... är rastlös och supertrött samtidigt, vill både ut och springa och lägga mig ner och inte lyfta en fena på resten av dagen. Ska anstränga mig för att bara vara, har fått lite driv igen sen jag flyttade in till stan och har svårt för att bara vara hemma och göra ingenting speciellt... förut fanns ju gräs som skulle klippas, snö som skulle skottas, ved som skulle huggas och eldas...nu är det bara FB och dagdrömmeri på agendan *suck*... men låt gå för ikväll!


Kom ihåg "huvudsaken är att man är snygg"... Peace out!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Princess - 12 april 2012 23:20

Gravid i vecka 23, helt ofattbart, jag som kanske aldrig skulle ha barn. Men hon är efterlängtad den lilla i magen av både H och mig. Är så himla lycklig, H har flyttat hit, vi har köpt en liten koja och livet känns så där självklart enkelt och all...

Av Princess - 5 mars 2012 01:20

Gör min sista natt på ordinarie jobbet, i veckan startar jag på min omplacering till en mindre farlig avdelning eftersom jag är gravid. Inget som var självklart men som jag kämpat för och lyckats få igenom, känns himla skönt, skulle aldrig förlåta mi...

Av Princess - 5 mars 2012 01:20

Gör min sista natt på ordinarie jobbet, i veckan startar jag på min omplacering till en mindre farlig avdelning eftersom jag är gravid. Inget som var självklart men som jag kämpat för och lyckats få igenom, känns himla skönt, skulle aldrig förlåta mi...

Av Princess - 4 mars 2012 01:17

Senaste inlägget behandlade min extrema pms... som visade sig vara något helt annat. Jag är gravid! Satt och fikade med en kompis och berättade om min pms och skulle efter det åka hem till baby...på vägen åkte jag till apoteket och köpte ett grav.tes...

Av Princess - 6 december 2011 01:54

Jag är kär, tokigt och galet kär. Han är fin och bra på alla sätt och vis. Så bra att supersingeln Lisa inte längre är supersingel och till och med kan tänka sig en flytt till denna pojkes hemstad... Oh My... vad weird det känns, men nu är jag så gal...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards