Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

Haft en underbar helg!

Av Princess - 22 maj 2011 18:21

Lördagen började med ett najs pass på gymmet, vi körde hårt och brutalt som alltid =) Efter hem för lite dusch, käk och iordningfixande inför kvällen... tog svägen förbi verkebäck innan jag åkte ner till Sivan i Oskarshamn...

Vårt projekt sätta ihop ny grill gick sådär så tillslut åkte lilla mini BugRun grillen fram...men vad gör det, gav ju bara lite feeling att snart är BugRun här, snart, mycket snart!!! Me längtisch mucho... ;)

       

Kvällen blev senare och vi beslutade oss för att bege oss down town... sagt och gjort, mot Kråkan där det (förlåt alla som anser min åsikt stötande) urusla coverbandet Fake... men i alla fall inte bara bandet som var uruselt, tror jag råkade träffa alla Oskarshamns puckon denna kväll...herrejävlar vad kul jag hade!!! Några exempel: Mannen i vit skjorta, backslick, lite för mycket...ni kan typen...som tror han äger allt och alla...inklusive mitt ass... men han fick så han teg tillslut, INGEN petar på min röv utan att jag vill det, speciellt ingen idiot i äcklig vitskjorta viftandes med sitt visakort... *UÄK*... exempel nummer två är denna slajmpropps kompis, som iofs verkade ha nått och någe innanför pannbenet, men blev ständigt bortjagad av sin kompis... nummer tre är gubben som äcklade sig på dansgolvet och trodde att "du blonda svenska flicka är väl sugen på mig", och han som raggade upp mig i toa-kön... så jävla B, toa-kön liksom och konstaterade att om han varit singel skulle han ha velat ha mig, jag var ju så glad och trevlig... som OM jag skulle vilja ha dig ditt kryp...och förresten jag är inte trevlig, jag är personlighetsstörd...psykopat hejja hejja...


Vi skulle dra vidare till nått lite flashigare ställe, men då fick jag inte komma in... för det var 21-års gräns... men gå och dö vaktjävel... rotade fingrarna blodiga i väskan efter körkortet och när jag väl hittade det tryckte jag upp det i ansiktet på vakten, log mitt vackraste leende och sa, du...jag är 30... WUHU... Go lisa Go lisa...vägrade sen gå in på stället, vi drog tillbaka till första placet och coverbandet som för all framtid har förstörd min älsklingslåt med Lars Winnerbäck... Kom ihåg mig då... skulle ju spelas på min begravning och allt, men går ju fan inte nu... men iofs känner jag mig odödlig just nu så det rer sig nog med det ;)


Drog kebaben på vägen hem och träffade en skön snubbe där, ful som stryk men riktigt jävla rolig...han tyckte jag var dum i huvudet vilket jag knappast kan neka, eftersom...dun Dun DUN...jag mitt pucko gjorde något alldeles fantastiskt igår, jag hade Högklackat på mig... fatta så sjukt...jag i klackar...klick klack...klick klack...nu kommer ett våp och går. Grät inombords hela kvällen över att min converse stod kvar hemma, tur att min lavett-hand funkade i alla fall, man vill ju inte att någon ska få för sig att man kåt och villig... ;) Neeeeheeeej... ingen som ska peta på mig!!! Såvida jag inte ber om det förstås... ha ha...


Pratade med en gammal flamma inatt också, det var faktiskt trevligt!...men bättre att tänka nytt och fräscht än gå på samma nitlott igen =)


Åkte hem ganska skapligt idag, gymmet väntade... BÄSTA PASSET EVER!!! Fy fan, så jävla bra det gick... axlar, mage och lite ben emellan... svetten rann och jag var som vanligt assnygg i min landstings t-shirt...japp, ni läste rätt...inte fan går jag till gymmet för att vara snygg. Mycket praktiskt att träna i företagetslogga, bara att kasta i säcken till tvätteriet efteråt... he he... är tillräckligt dryg för att skita i vad andra tycker...höromdagen gick jag på stan i jeans och landstings t-shirt... muhaha...  


Nä nu ska jag ta och fixa lite... håller på att filar på ett nytt cv, hittat ett jobb som jag tror skulle passa mig som handen i handsken... =) bara att få fram att jag är bäst, bäst och bättre så vill de nog ha mig. Har inte rött utbildning eller erfarenhet, men sånt borde man väl kunna snacka sig runt...eller????????


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Princess - 12 april 2012 23:20

Gravid i vecka 23, helt ofattbart, jag som kanske aldrig skulle ha barn. Men hon är efterlängtad den lilla i magen av både H och mig. Är så himla lycklig, H har flyttat hit, vi har köpt en liten koja och livet känns så där självklart enkelt och all...

Av Princess - 5 mars 2012 01:20

Gör min sista natt på ordinarie jobbet, i veckan startar jag på min omplacering till en mindre farlig avdelning eftersom jag är gravid. Inget som var självklart men som jag kämpat för och lyckats få igenom, känns himla skönt, skulle aldrig förlåta mi...

Av Princess - 5 mars 2012 01:20

Gör min sista natt på ordinarie jobbet, i veckan startar jag på min omplacering till en mindre farlig avdelning eftersom jag är gravid. Inget som var självklart men som jag kämpat för och lyckats få igenom, känns himla skönt, skulle aldrig förlåta mi...

Av Princess - 4 mars 2012 01:17

Senaste inlägget behandlade min extrema pms... som visade sig vara något helt annat. Jag är gravid! Satt och fikade med en kompis och berättade om min pms och skulle efter det åka hem till baby...på vägen åkte jag till apoteket och köpte ett grav.tes...

Av Princess - 6 december 2011 01:54

Jag är kär, tokigt och galet kär. Han är fin och bra på alla sätt och vis. Så bra att supersingeln Lisa inte längre är supersingel och till och med kan tänka sig en flytt till denna pojkes hemstad... Oh My... vad weird det känns, men nu är jag så gal...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards