Alla inlägg under december 2011

Av Princess - 6 december 2011 01:54

Jag är kär, tokigt och galet kär. Han är fin och bra på alla sätt och vis. Så bra att supersingeln Lisa inte längre är supersingel och till och med kan tänka sig en flytt till denna pojkes hemstad... Oh My... vad weird det känns, men nu är jag så galet kär att jag tänker sluta tänka och bara göra.

Träffade han på BugRun och visst då blev jag intresserad men när vi sågs en helg några veckor senare var det som att jag skulle fått världens lavett, shit vilken man =) And He´s mine so don´t ya try...

På fredag blir det anställningsintervju för nytt jobb och sen får framtiden visa resten... Men i alla fall, jag skulle ju inte alls skriva om hur underbar mr H är utan att det bara kommer över mig, PMS monstret som tar över min kropp och attackerar både levande och döda ting... Idag har jag varit vidrig och jag KAN INTE RÅ FÖR DET! Min hjärna byts ut och jag blir aggressivt explosiv utan någon som helst förvarning... Exempel...

- Jag kommer till dig i veckan, ska på anställningsintervju.

-Vad kul, K berättade att det var många sökande.

-jaha (dryg och irriterad)

-vet du vem mer som ska vara med?

-Nääääe hon pratade om någon men näe jag märker väl det.

-M, K:s kompis ska vara med.

- Men är du dum i huvudet, sådär kan du ju inte säga.... (lång utskällning om olämpligheten i att han berättar för mig om jobbet jag sökt)...

-men jag ville ju bara berätta (avbryts)

- (mer skrik än tal) såhär gör du bara för att vara medvetet elak. Så dum du är.

Lägger på telefonen. Gråter!!!

...... När jag senare ska återberätta detta för min mor utelämnas alla detaljer om mitt agerande och mr H.s överdrivs extremt, toppen på det hela är att jag bestämt hävdar att han aldrig mer behöver ringa och att jag blir sååååååååååååååååååååå trött på honom, han är så dum, jättedum.........

Följt av att jag börjar gråta öve rmitt beteende, men det går öve roch jag blir åter arg ´på mr H... sen skcikar jag ett förlåt sms... som jag ringer till en kompis och beklagar mig över att JAG TVINGATS SKICKA när det är HAN som är DUM, JÄTTEDUUUUUUUM!!!


Slå pms-monster på google och en bild på mig kommer upp! Sen tänkte jag att jag kanske var gravid för jag borde fått mens idag eller igår typ, så då skulle jag kissa på ett test, men inte ens kissa på en pinne klarade jag av för det blev nått fel och jag blev både arg, full i skratt och ledsen över mitt misslyckande....

Gaaaaaaah!!!!


Mr H, I love you...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards